.

kan inte sova...

Kategori:

Här ligger jag i min stora säng helt ensam och kan inte sova, lyckat....
Nej men nu har jag försökt att somna jätte länge men det går verkligen inte, så jag startade datan och läste mina kära vänners bloggar och hoppas på att bli trött, för jag blir alltid trött när jag läser.
Jag gissar på att ni inte bryr er ett skit men jag blir trött när jag skriver med så jag skriver för min egen skull inte er så ni behöver inte läsa :*
Iallafall så pluggade jag med Nor idag men det gick så där, vi åt en sallad och pratade mest men lite gjorde vi, vi ska plugga mer imorgon efter skolan.
Sen när jag kom hem hann jag till och med att städa mitt rum så lite stolt blev man :D
Aja nu ska jag väll åter gå till att försöka sova men ni kan få en finfin bild på mig i min pyjamas (en stor t-shirt) fast bilden är från tidigare när jag var nere i köket.
Hoppas ni sover för fullt och drömmer massa söta drömmar så nån är pigg imorgon för det kommer inte jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: