.

skön dag!

Kategori:

Nu ska jag skriva ett inlägg tänkte jag för bättre sent än aldrig, iallafall så har jag inte gjort mycket idag.
Dagen  började med sov morgon sen hade jag en italienska lektion sen lunch sen sam som vi inte behövde va på för vi skulle plugga till provet, sen på engelska skulle vi låna en bok sen fick vi gå. Så slutade tidigare idag och då drog jag med Mois och Saris till stan en snabbis sen tog jag bussen hem. Hemma har jag bara suttit och pratat med en gullig person på skype i typ 4 timmar, och juste jag och min bror flummade ur totalt när han och jag skulle äta middag så vi hittade på ett "party trick" hahaha jag dör lite smått bara jag tänker på det....
Aja det var min dag för er som orkade läsa eller glömde att säga att jag var på min gamla skola en snabbis idag och kollade hur det var men kära Lindis som faktiskt råkar gå där :*


Fick bli en sne bild på mig från julafton för jag orkar inte rotera bilden eller vad det heter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: