.

Ni behöver verkligen inte läsa allt!

Kategori:

Förlåt igen, men i helgen har jag varit hos min kompis Malin i stockholm så därför har jag inte haft tid.
Min helg har sett ut så här:

Fradag: Gick i skolan sen efter skolan drog jag in till sta för att ta en fika med Moa och Nor men Moa var jätte sugen på subway så då blev det en macka där istället. Efter det tog jag tåget till stockholm och åkte hem till Malin där jag skulle spendera min helg för hennes föräldrar var på kryssning till Riga tror jag det var. När jag kom fram till Malin var båda helt döda så vi gjorde middag och vi var grymma! Efter maten så gick vi och köpte lite gott och blandat sen fick vi ryck (eller snarare jag) när vi var på väg till konsum så jag drog med Malin till en konstig lek grej så lekte vi i snön, men vadå man ska ju va barn så länge man kan! Sen väntade en film kväll.

Lördag: Vi vaknade tidigt och åkte in till stockholm och jag köpte: en ny väska, ett par hörhängen, en tröja, ett halsband som jag blev helt kär i på MQ och ett par ringar till Malin för jag är sååå snäll haha. Sen fick vi ryck och bestämmde att vi skulle gå på bio, vi såg den där stig helmer filmen måste säga att det var nog den sämsta film jag sett, sjukt lång tråkig!

Söndag: Vaknade och gick upp och åt frukost sen skulle jag åka rätt tidigt eller okej klockan 12 men det är tidigt enligt mig, då skulle jag åka på min kusins kalas som fyllde hela 6 år! Fikade för mycket gick säkert upp 20 kg!!! haha nejdå men gott fika kan jag säga! Efter det åkte mamma och jag till gränby för att kolla lite affärer och äta sushi. Fick med mig: en skjorta, en ring, underkläder (en bh och 3 st trosor galet intressant jag vet) och ett par byxor. Har bara 150 kr kvar av barnbidraget nu och fick det i Fradags starkt jobbat! Fast som tur är har jag sparat pengar hemma sen i julas.

Just nu sitter jag hemma hos farmor och farfar och har lite smått tråkigt men sover alltid här på söndagar när jag har gym på måndag mornar för då börjar jag klockan 8 och det är rätt tidigt.
Nu funderar jag på att ringa min pojke för att få höra hans röst och så att tiden går fortare, sen ska jag nog se en film och sova. Så här mycket tror jag aldrig att jag har skrivit i ett blogg inlägg förut tror nog inte att nån kommer att orka läsa det. Men om ni har läst hela vägen hit så önskar jag er en toppen kväll och hoppas att ni har haft en underbar helg och är taggade för en ny vecka :*


Med den här bilden vill jag säga att jag saknar sommaren om ni undrar varför jag har ett stort blåmärke på låret så var det för att jag hade spelat paintball.



Dem två sista bilderna är på min vän Sara och mig och bildernar har jag snott från hennes blogg: http://sarabirnbaums.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: