.

Who do you think you are?

Kategori:

Idag har jag varit helt död känns det som fast jag har varit glad nästan hela dagen ändå.
Efter skolan gick jag runt på stan lite med mamma och sen fikade vi.
Fick med mig en concealer, en ring och en halsduk hem.
Jag har typ gått runt och sjungit hela dagen för mig själv så tyckte att den här bilden passade bra, speciellt när jag duschade idag haha.
Nu måste jag gå ut från mitt eget rum för jag ska låta min kära broder se på el classico på min tv (jag är för snäll ibland), fast jag tänker också gå och titta sen på slutet tror jag när jag ska sova.
Men nu ska jag försöka plugga för jag har prov imorgon och jag har inte ens börjat plugga än och samtidigt ska jag prata med en gullig person på skype.
Ha det bäst! :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: