.

Söta tjejer!

Kategori:

Idag hade vi bara 2 lektioner (skönt) och sen gym men det räknar jag inte som en lektion för det är bara kul!
Efter gymmet drog jag till stan med Saris eftersom jag precis missade min buss. På stan gjorde vi inte så mycket, Saris var där för att byta en grej. Sen kom Callis och då skulle dem åka hem till henne och min buss skulle gå 5 minuter efter så det var passande.
När jag kom till Björklinge så träffade jag Linda där så då åkte jag med henne hem ett tag.
Sen när jag kom hem har jag bara legat i sängen död och frusit och haft huvudvärk men men sånt är livet.
Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag så jag vaknar upp frisk och kry imorgon för då är Noris också i skolan! :D


En bild på oss tjejer idag (snodde den från Emmis blogg)
http://hessels.blogg.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: