.

Nu är knut slut, ehheuhu

Kategori:

Hej alla!
Nyss kommit hem efter en springtur med Josse, sprang på andra sidan stängslet, så vi sprang vid stora e4an haha vi trodde att vi inte skulle komma över sen, men som tur var så fanns det en grind så vi kom hem tillslut ;) var ute 1 timme och sprang, så vi är nöjda.
Nu är hon i duschen, och snart ska jag också hoppa in och duscha!
Gårkvällen vart grym med Ida och Josse hade skit kul, och lagom tur vi hade också, polisen jagade oss, dom såg att vi sprang med cola flaskor, så dom frågade vad vi hade i, (vi hade gömt spriten i min jacka) vi bah ah det är bara cola, han typ okej, så kände han på min jacka där spriten låg, men han kände typ inte att jag hade det där, så han typ okej ha en trevlig kväll så gick vi, fyfan palla om vi hade blivit av med allt liksom :P
Iallfall så vart de ju strul där på kvällen som Ida hade skrivit, men förövrigt, så är jag riktigt nöjd med kvällen, sköna människor osv!
Men nu laddar jag upp lite bilder ist :*



























Kommentarer


Kommentera inlägget här: