.

bad i badtunna är inte helt fel :)

Kategori:

Hemma nu, och få vad trött jag är!
Vart ingen kväll i bälinge igår, utan jag och Ida åkte till bjk istället :) söp och badade badtunna med folk :)
Vi skulle egentligen ha åkt hem vid 12, då idas brorsa skulle ha hämtat oss, men slutade med att han och hans kompis också kom till och badade med oss :P sen sov vi kvar där tillslut (: och jag skulle fan vara hos tandläkaren 10 i morse, så jag klev upp vid 9 ja, och alla andra låg och sussade så sött medans jag smög ut :D
Vi ska nog göra om det på torsdag igen :P för det skulle tydligen vara fyverkerier vid vattentornet, så då ska vi sitta i badtunnan och kolla på fyverkerier ;)
Ja men det var faktiskt en riktigt lyckad kväll igår med pojkarna :)

Jag tycker att Ida är lite dålig på skriva..den lilla pussyn :D
aja nej nu ska jag väl sova eller något, sov typ 2 timmar inatt, haha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: