.

försöka sova

Kategori:

Har precis sett på farsan för den gick på tv, jag gråter alltid när dem avlivar hunden! haha töntig som jag är.
Nej nu ska jag nog verkligen försöka sova, Linda och jag ska förmodligen till gränby imorgon och kolla lite
och jag har fortfarande inte försökt sova och klockan står ställt på 11.30 kommer va lagom död imorgon
för att inte prata om nyår då kommer jag säkert inte ens orka va vaken till tolv slaget?
Har varit vaken länge för många dagar nu måste ändra på det efter tolv slaget (får bli mitt nyårs löfte)!
Aja nu ska jag försöka sova men slänger in en gammal bild som jag fick av Linda idag! haha :)

Godnatt alla försök att inte drömma för mycket om mig! :*


Typ 2 år sen

Kommentarer

  • Ida säger:

    // IDA orkar inte ändra det nu och glömde skriva det

    2011-12-30 | 05:08:13

Kommentera inlägget här: