.

ont i huvudet, men jag lever för det, nu sticker jag till Ida!

Kategori:

Nämen hallå min kära! :D
släkten har nästan precis åkt hem, och jag sitter här och har lite små ont i huvudet :P ska snart sticka till ida :D sover där sen drar vi till stan imorgon, fast det har nog hon redan sagt tror jag, så ah :)
Är så fruktansvärt skönt med lov, det borde det fan vara jämt ;) kan ju dra upp lite snabbt vad jag ska göra,
imorgon stan med idis
onsdag först tandläkaren, sen gränby med mamma
torsdag träffa robert :)
fredag träffa micke (:
lördag är det ju nyår, så då blir det festa med ida + massa mer :D
sen söndag vila!
sen har jag inte planerat så mycket mer :)
menmen, nu ska jag dra till grisen som sitter och väntar på mig :D

om ni har tur kanske jag och ida fixar ett litet videoinlägg när jag är där ;) mihihihih!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: