.

otaggade tjejer

Kategori:

Hejsan hoppsan lillebror!
Just nu sitter jag och pratar med Linda på skype om kvällen och båda är otaggade, låter ju bra..
Jag är helt död för jag la mig kl 6.10 igår och Linda är sjuk så nu ska hon springa och hämta vitaminer haha hoppas hon mår bättre sen!
Nu sitter Linda och jag och stör oss på att alla skriver gott nytt år när det inte ens är nytt år än!
Här ligger jag i min säng helt ofixad och jag ska gå till Linda snart, lika lyckat som allt annat med den här dagen!
Haha nej nu ska vi inte va sånna det ska bli en grym kväll och det ska jag och Linda se till.
Imorgon kommer ni förmodligen få ett inlägg där det står gott nytt år eftersom det inte är det än!
Men ha de bäst och försök att komma ihåg allt ni gör ikväll ;)


Bild från i somras på Lindas kalas :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: