.

tjingeling badring på er :*

Kategori:


Vaknad klockan fyra idag så lagom trött tjej här!
Idag skulle ag får början åkt till Malin i Stockholm men fick inte det för jag har haft sönder 2 mobiler på rätt kort tid. Sen kanske Linda och jag skulle hitta på nått ikväll men det blir förmodligen inget, sååå ska bara ta det lungt hela dagen eller okej kvällen för jag sov bort dagen.
Äter flingor med mjölk just nu för mamma kom hem precis och jag är mörk rädd så har inte vågat gå ner tidigare feg som jag är haha, så lagom hungrig är man nu också men snart mätt!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så tjingeling badring på er :*


Kommentarer

  • malin säger:

    fan va snygg du är min fina fisk! <3

    2012-01-04 | 18:37:40
    Bloggadress: http://mallanc.blogg.se/
  • Ida säger:

    ska du säga flicka lilla! Saknar dig! <3

    2012-01-04 | 20:34:38

Kommentera inlägget här: