.

trött som vanligt

Kategori:

Nu tänkte jag försöka va duktig och skriva lite för jag kände att det var på tiden eller okej Linda sa att jag skulle.
Igår va Linda och jag på stan och slösade Lite pengar som ni vet eftersom både hon och jag har skrivit det tidigare. Tiden gick förvånadsvärt fort!
När jag kom hem slängde jag mig i sägen för jag var rätt trött eftersom Linda och jag kanppt sov, vi låg och pratade om allt mellan himel och jord som det brukar bli när vi börjar prata.
Iallafall mamma och jag tittade på lite olika hotell till Grekland i sommar, och har vi tur följer Lindas familj också med :D
Sen efter en kort stund får jag sms från Linda och frågar om jag vill med till bjk och bada tunna, först sa jag att jag hängde med men tänkte inte bada, men sen gjorde jag det ändå.
Sen bastade vi och efter det gick alla och la sig och vi pratade till klockan 6 på morgonen.
Aja nu ska inte det här bli en lång livs historia om vad vi gjorde igår så kanske ska korta ner det nu för er skull :*
Idag när vi vaknade var Linda borta :o hon skulle till tandläkarn men jag blev jätte förvånad när jag vaknade upp så var inte Linda där. Så jag fick klara mig själv med grabbarna till klockan ett och hjälpte till att städa lite sen åkte jag hem och SOV eller okej först åt jag nåt men jaja.

Det var mina två dagar som jag inte har skrivti om så puss på er! :*
Vet inte vad jag ska slänga in för bild så det blir tyvär ingen.
//Ida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: