.

Trött tjej

Kategori:

Allt jag skrev försvann, alltid lika kul när det händer -.- aja orkar inte skriva allt igen så skriver lite kort.
Just nu ligger jag och min katt helt döda i min säng för det blåste så mycket inatt, man kunde knappt sova.
Orkar inte ens sträcka mig efter fjärrkontrollen för att byta tv kanal, ser på nått tråkigt fotbolls prat bara därför.
Idag ska jag städa mitt rum och sen senare kanske LINDA kommer hit och sover här efter hennes släkt har åkt hem, och sen imorgon ska vi in till stan och slösa pengar!

Har tänkt på en grej jag har typ stavat fel i alla mina inlägg så ni måste ju undra vad det är för fel på mig haha :*

Aja nu ska jag byta kanal eller sätta på musik och sen städa om jag orkar mig upp ur sängen så WISH ME LUCK!

Kommentarer

  • Chris Höganäs säger:

    Vem fan är du? Böööggg!

    2011-12-29 | 22:44:20
  • Ida säger:

    haha chris din tönt vänta bara tills jag kummor till höganäs den 2 och ger dig stryk ;)

    2011-12-30 | 02:55:49

Kommentera inlägget här: