.

att vara förkyld är ju inte direkt någon höjdare..

Kategori:

Åh vad jag hatar att vara förkyld, fast jävligt tur att det kom nu efter nyår, men det är lov liksom, då vill man inte vara förkyld !? och det är så jävla jobbigt när jag är det, för jag börjar jämt grina :D haha som i 7an, vi sitter o har typ " tjejsnack" med en lärare, så var jag as förkyld så jag satt o grina, haha läraren bah, Linda hur är det ? har det hänt något ? jag bah nej det är lugnt, jag är bara förkyld, haha asså så jävla pinsamt att jag ska grina :( men aja nog pratat om de!
Idag skulle egentligen josse komma hit som jag inte har träffat på jätte länge, men eftersom jag är så jävla förkyld så orkade jag inte idag, ska bara vara hemma och ta det lugnt. Sen imorgon åker nog vi till storvreta och kollar på innebandy :)
Och Ida åker ju till skåne nu, kuk i henne! hon bara dissar mig sådär..nej men ni alla får ha det så bra, så ska jag sluta trycka ner dom jobbiga tangenterna och vila ist, mihihih pussis FRÅN LINDA!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: