.

Förlåt att jag inte uppdaterat älsklingar!! men nu jävlar kom det ut!

Kategori:

Heeeeeeeejsan!!
jag har inte uppdaterat så jävla mycket, men har typ inte haft tid..
Igår Var jag inte hemma, mamma väckte mig vid 12 av att hon och pappa skulle åka till boländerna, så vafan jag hängde med dom. Sen mötte jag upp Josse där och vi drog till allianshallen för att kolla på lite innerbandy :) Sen skulle vi dra till stenhagen för att kolla när min kusin spelade, men ja..det var ju inte så mycket utav det :D vi mötte upp Anton och Alle och dom hängde med oss på bussen mot stenhagen, men inte fan visste vi var vi skulle kliva av :P haha så det vart ett jävla liv, frågade flera st men inte fan hittade vi hallen för det, så vi hoppade på en buss och drog till stan istället :P sen var vi på stan ett tag, sen drog jag och Josse hem till mig :) Sen somnade vi inte förns halv 5, och så sov vi till 10 över 2 idag, fast vi hade ju ställt klockan på 9 för att då skulle vi upp och ta en buss för att kolla på innebandy, haha men vafan vart det av det ? inte ett skit, slutade med att vi stängde av alarmet och somnade om! Sen fick vi ett sms från Sophie som frågade ifall vi ville hitta på något med henne ikväll, men eftersom både jag och josse är förkylda så bestämde vi att vi bara ska sätta oss och käka och prata :) men det är ju mys de med!
Så nu ska vi börja fixa oss och så, ni har fått ett tillräckligt långt inlägg tycker ja ;) men eftersom jag är så jävla snäll så ska jag skriva när jag kommer hem ikväll också, kyyyyyyyss i arslet :*



haha Josse och jag "fixade oss" klockan 2 på natten och tog lite kort, vi är ju normala..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: