.

Fredag den 13 men skit samma!

Kategori:

NÄMEN!
Idag som alla vet är det fredag den 13 men jag tror inte riktigt på det där med otur för mig har det alltid varit som vilken dag som helst, förutom att det är fredag och det är ju alltid bra!
Just nu sitter jag i biblioteket med tjejerna och callis, vi gör inget vättigt alls, en sitter och skrattar för sig själv, en sitter och bloggar om fredag den 13, en sitter och pratar med mig att alla är nere förutom vi för vi är glada och en vet jag inte ens vad den gör. Visst låter det trevligt :D
Snart har vi mentorstid som jag inte ens fattar varför vi har för vi pratar aldrig om något vättigt alls, det brukar alltid spåra ur men min klass är som den är haha.
Aja idag efter skolan ska jag försöka va duktig och plugga men det beror på hur trött jag är när jag kommer hem för jag brukar alltid vara trött när jag kommer hem, skolan tar verkligen slut på en!
Nu ska jag korta av mitt inlägg här och va social med Saris!
Men ha det bäst och skit i vilken dag det är för ni kommer ha tur ändå mina änglar :*


En jätte fiiiin bild jag tog precis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: