.

Hold kjeften på deg!

Kategori:

Här ligger jag och har det bra!
Igår kom Maggie hit och sov här, vi kunde inte sova så kl 3 ungefär började vi göra kullerbyttor i min säng normala som vi är...
Sen vaknade vi kvart i 3 vaknade vi och då hade jag fått ungefär 6 sms från Linda som kände sig ensam stackarn :*
Då sa jag till Maggie att vi måste gå upp innan det blir mörk ute för vi skulle ta ner pulkorna från garagetaket.
Sen åt vi sen lunch såååå romantiskt sååå med tända ljus och massa haha.
Sen åkte vi pulka med knappt nån snö så det gjorde ju lagom ont i rumpan kan jag säga....
Sen gick vi en promenad med två jätte stora ficklampor och smart som jag är säger jag, vi kanske skulle ha haft reflexer på oss?
Iallafall så har hon åket hem nu så nu ligger jag i min säng och pratar med Linda på skype, hon skickade ett väldigt fint klipp till mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: