.

I coming home!

Kategori:

Tänkte skriva ett snabbt inlägg för snart ska vi äta sen lunch eftersom både jag och Jenny åker hem idag.
Jag kommer inte hinna skriva nått när jag kommer hem för jag ska typ birt direkt, men Linda kanske är duktig och skriver nått :*
Idag har jag gjort i strot sett som går dagen, jag gick upp kl 8.20 och morgonbadade och sen köpte vi ny bakat bröd. För typ 10 minuter sen kom jag hem från lager 157, köpte body butter med kokos doft den får mig att längta sååå mycket till sommaren, köpte hörlurar för mina andra gick sönder, köpte en t-shirt och en tröja.
En komisk sak är att jag alltid nästan köper 4 saker när jag är och shoppar, det har jag tänkte på flera gånger vet inte varför men jag är ju född den fjärde med så ;) haha intresseklubben antecknar.
Aja nu ska jag äta men ha det bäst :*
Imorgon ska jag få leka med min saknade gulleplutt Lindut! <3


Lindas och min familj för två somrar sen tror jag det var, vi är vid min (min familjs) stuga.
Haha saknar det, det var kaos alla lackade typ minst en gång men det var underbart.
Fråga inte varför mamma typ matar mig för det vet jag faktiskt inte :s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: