.

Kan tiden gå fortare TACK!

Kategori:

Just nu sitter jag i köket och tänker på hur dålig Linda är för att hon fortfarande inte har skrivit nått...
Men idag vet jag att hon är upptagen så det är okej :*
Jag har inte gjort något speciellt idag så jag tänker inte skriva om dagen, men jag tror inte att ni bryr er heller haha.
Jag vill att klockan ska gå fortare så jag får gå och lägga mig och sova för jag är för trött för att plugga eller något liknande... slutar väll upp med att jag lägger mig i sängen och ser på tv och somnar ändå även fast klockan är så lite.
Imogon är det FREDAG yay sen är det helg!!! :D
Då ska förmodligen Lindas och min familj vara med varandra och kanske åka till gimo och se på knut eller vad man säger.
Aja nu orkar jag inte skriva mer för sängen kallar så puss och hej leverpastej :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: