.

kyss mig

Kategori:

Hej skruttis! allt bra med er ? med mig är det helt okej, ska inte klaga!

Har inte uppdaterat på några dagar nu, men har inte haft lust, har vart sur o trött osv, tonåren vetti..haha nejdå men aa så är det iallfall och nu skriver jag ju duktig som jag är! :)
Just nu sitter jag och och pratar med Josefine i skype. Ikväll blir det att dra till gimo med min och Idas familj, och jag och Ida träffar David och några till där, är ju KNUT därför vi ska dra dit och kika lite :D vet inte när vi åker till eller kommer hem, men det var väl något ni sket i ?
Imorgon är det Lördag, myyyyyyyyyyys!!! Ska nog hitta på någe med Josse då, och ifall inte vi hittar på någe kanske jag drar till bälinge med Sophie eller nått :)
menmen nu har ni fått ett inlägg av mig mig, heeeejdå :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: