.

lika bra att va...GLAD!

Kategori:

Såg att Linda inte har haft tid att skriva nått idag lat som hon är men jag älskar henne ändå :*
Så tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg snabbt jag som trodde att jag inte skulle ha tid nu när jag är i Skåne men men.
Igår kom jag ju till Skåne sov hela flygresan trött som jag var, sen när jag kom fram så åt vi sen gjorde vi inget vättigt. Aja men idag så skulle jag hjälp min bonus kusin att filma lite till hennes musikvideo som hon ska göra till ett skolarbete. Men när vi kom ner till hamnen var det storm, det första som hände var att min älskade mössa flög iväg av vinden, LYCKAT! -.- haha
Så nu har vi nydligen fikat, blev årets första semla, galet mätt nu :o förstår inte hur jag ska orka pizza ikväll för morfar sa att vi ska äta det till middag, dör lite smått!
Imorgon ska jag och Jenny åka till Lund och träffa min älskling Gabriella och shoppa lite och ha det trevligt! <3
Nu ska jag runda av lite här inte för att jag tror att nån orkar läsa allt, men puss på er och ha det bäst för det har jag även fast vädret suger och jag är sjukt trött!



Lycklig tjej fast vädret bakom mig suger som ni kanske ser, fast trött också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: