.

Linda är min latis! :*

Kategori:

Har märkt att Lida är väldigt dålig på att skriva nått på bloggen även fast det är jag som är bortrest, vad är din ursäkt skit unge? :*
Idag ska jag och Jenny åka till Lund för att träffa Gabriella som sagt men alla tåg är inställda fram till klockan 12 så det var lite onödigt att gå upp så tidigt.
Det är nämligen så att det är strom här, (klass 2 varning sa dem typ på radion så dem ville helst inte att man skulle gå ut). Men det hindrar inte oss från att träffa våran gullunge :*
Aja orkar inte skriva så mycket mer nu för jag ska äta frukost och vänta på att klockan blir så pass mycket att vi kan åka här ifrån så hoppas vi på att LINDA SLUTAR VARA LAT OCH SKRIVER NÅTT!


En bild från oss tjejer i sommras, alla ser lite döda u men jag gillarT! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: