.

sitter och har det bra lalala

Kategori:

Nu ska jag slänga in ett inlägg igen och jag saknar min tönt Linda!
Idag har jag inte gjort så mycket, legat död i sängen och sen har man handlat lite mat.
Just nu sitter jag och gör INGET alltid lika kul....
Nej men ikväll ska vi gå ut och äta så blir väll att fixa sig lite sen när man har samlat ork.
Igår var ju jag och Jenny i Lund och Helsingborg och shoppade lite och träffade Gabriella, blev inte så mycket köpt, det blev totalt 4 grejer (ett par örhängen, en skjorta, en tröja och en bh) + fika.
Sen när vi kom hem var vi helt döda så vi åt mat sen gick vi och la oss och vilade haha.

Aja ni ska få en bild på mig och min sötsak från gårdagen som tyvär bor i Lund <3


så jag ser ut just nu, trött men glad för jag sitter och har det bra lalala..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: