.

Skåne här kommer jag

Kategori:

Förlåt mig för att jag inte skrev nått igår, Linda ville att jag skulle skrivit lite om nyår igår men jag hade fullt upp med att packa eftersom jag åker till skåne idag, för att träffa släkten och vänner!
Kom precis hem efter att ha sovit hos en gullig lite pojke (haha nu tog jag väll kanske i lite när jag skrev liten men det lät bra).
Men det finns inte så mycket att skriva om nyår för Linda har skrivit det mesta, men det var en riktigt trevlig kväll/natt och en bra start på det nya året med många nya vänner! :)
Det ända dåliga var att vi missa nattbussen och fick sittar och vänta i tre timmar på station, fyyyyy vad kallt!
Aja nu ska jag äta, duscha och packa för kl 16.15 ska jag åka till arlanda, men ha det bäst jag kanske inte har tid att skriva varje dag när jag är borta så får hoppas på att Linda gör det :*


Ni får en bild från när jag var klar på nyår inte för att man ser så mycket

Kommentarer


Kommentera inlägget här: